Huishoudelijk hulpverlening

U wilt zo lang mogelijk in uw eigen vertrouwde omgeving blijven wonen, ook als u thuis niet alles zelf meer kunt doen. Stichting Brunnera helpt u, daar waar nodig, met het huishouden.

Wanneer u hulp in de huishouding nodig heeft, snappen wij dat u graag uw eigen wensen stelt over hoe en wat schoongemaakt moet worden en wanneer dit moet gebeuren.

Kiezen voor alfahulp is dan een goed alternatief. Wanneer u gebruik maakt van alfahulp bent u zelf werkgever. Daar komt natuurlijk regelwerk bij kijken; dat nemen wij u graag uit handen. Het regelwerk kunt u laten verzorgen door de alfabemiddeling van Stichting Brunnera. De alfahulpen nemen u de zware huishoudelijke taken uit handen, zoals stofzuigen, ramen zemen, dweilen en sanitair schoonhouden.

Wanneer u gebruik wilt maken van onze alfabemiddeling heeft u een persoonsgebonden budget (PGB) nodig.